'MACAM- MACAM' experienced e46 325i (330i)

Discussion in 'The Showroom' started by Shahrezan, Jul 11, 2013.

  1. gendong

    gendong Moderator
    Club Committee

    Joined:
    Feb 7, 2011
    Messages:
    3,248
    Likes Received:
    377
    Tokey Shahrezan,

    Dengan hoermat dah merendah diri.....ingin saya unjurkan kepada pihak tuan supaya usahlah disiksa jentera 330 itu. Sesungguhnya ia tidak berdaya untuk membendung nafsu serakah untuk pergi lebih laju, selaju air mengalir di kepala tuan ketika mandi....

    Maka dengan ini, diajukan kepada pihak tuan, untuk mencari kekasih gelap baru, yang mana hatinya berbentuk V berpiston 8. Mulakan keringan diwajah rakan2 yg tersiksa dengan deruman ekjoz dari enjin yg mampu melampiaskan nafsu tuan, sejelas dah sesilau sinaran mentari yang singgah di dahi tuan.

    Mohon pertimbangan.

    Sekian.



    (Translated.....very loosely)

    Boss Shahrezan,

    With such humble and humility,...i would like to suggest that you cease the torture and torment that you have set upon ur 330 machine. In all honestly, it could not and does not curb ur wild and passionate lust to go faster, as fast as the water that drips off ur head when taking ur shower.

    With this, i would like to suggest to u, find a new lover, where her heart is V-shaped with 8 pistons. Wouldn't u want to see the faces of ur friends carved happily with envy each time the hear the exhaust screams, that could fulfil all ur desires and lustfulness, as clear as the sun shining off ur head...

    Please consider.

    Thank you.
     
    _M_, Shahrezan and slyder like this.
  2. kenny7715

    kenny7715 Guest

    Joined:
    Dec 21, 2013
    Messages:
    118
    Likes Received:
    17
    [emoji32][emoji32][emoji32] berbentuk V Berpiston 8 , [emoji38][emoji38][emoji37][emoji37] bravo bravo . Hahahhahaha


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Shahrezan

    Shahrezan Committee Member
    Club Committee

    Joined:
    Sep 12, 2011
    Messages:
    2,406
    Likes Received:
    872
    Jutaan terima kasih saya dahului atas keprihatinan dan cadangan tuan Gendong,

    Bukanlah niat saya memaksa jentera tersebut bekerja diluar kemampuannya, ianya adalah krn saya berasa jalan2 di negara tuan Gendong ini byk berbukit bukau dan saling x tumpah seperti perut tuan Gendong. Ingin sy ratakan bukit itu akn teapi tiadalah kemampuan sy utk melaksanakannya spt tuan Gendong gagal melihat betis sendiri apabila menunduk kebawah. Justeru itu kerja2 penambahbaikan shj yg sy lakukan demi mendaki perut tuan Gendong...ehhh silap.... mendaki bukit bukau itu.

    Walaubagaimanapun.... cadangan tuan Gendong akan sy timbangkan setelah ianya berjaya dilaksanakan ke atas jentera tuan Gendong yg kini dikhabarkan uzur dan meraung meminta akan sesuatu yg lebih berkuasa utk membawa bukit bukau tuan gendong itu.

    Moga tuan Gendong mampu membuat pertimbangan sewajarnya dari buah fikiran sy ini.

    Sekian, terima kasih.
    :rock:
     
    JFT63 likes this.
  4. initialM

    initialM Official Member

    Joined:
    Jan 30, 2006
    Messages:
    8,592
    Likes Received:
    212
    Hahahaha kelakar siot sampai nak terpancut

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
     
    Shahrezan likes this.
  5. kenny7715

    kenny7715 Guest

    Joined:
    Dec 21, 2013
    Messages:
    118
    Likes Received:
    17
    Hahahahahahah hahahahahah what a reply from shahz


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Shahrezan likes this.
  6. gendong

    gendong Moderator
    Club Committee

    Joined:
    Feb 7, 2011
    Messages:
    3,248
    Likes Received:
    377
    Tuan Shahrezan,

    Sesungguhnya penjelasan dan pencerahan bersinar dan memancar jelas dari tutur kata perkataan tuan. Tetapi, frasa ayat ini, jika disalah ertikan dan dilihat dalam konteks perlakuan.....errr....sungguh sangat tidak bersesuaian...kerna memberi gambaran tuan suka mendaki perut saya....

    Ingin saya tegaskan, saya adalah lelaki tulen dan sejati.

    Harap maklum,

    Kendatipun begitu, nantikan kisah yang bakal menjelma dibalik tabir.....

    Sekian. :rock: :thrasher:
     
    JFT63 likes this.
  7. vixxx

    vixxx Official Member

    Joined:
    Sep 11, 2007
    Messages:
    3,253
    Likes Received:
    157
    wakahkahkahkahh
     
  8. anz

    anz New Member

    Joined:
    May 13, 2014
    Messages:
    41
    Likes Received:
    5
    Bro shah,
    Brp hrga untk gruppe M tu dgn upah psang...?
    Hehehe. ..

    Sent from my GT-P6200 using Tapatalk
     
    Shahrezan likes this.
  9. Shahrezan

    Shahrezan Committee Member
    Club Committee

    Joined:
    Sep 12, 2011
    Messages:
    2,406
    Likes Received:
    872
    Bro Anz

    I got it from my fren... dia jual keta... so dpt harga kasih syg dgn dia. so its far away from the market price.
     
  10. anz

    anz New Member

    Joined:
    May 13, 2014
    Messages:
    41
    Likes Received:
    5
    Hahaha. ..hrga kasih sayang x than tuh, mcm pree je mksudnya....Kekekeke, untungla....rzeki mmihak kpd bdan, hahaha...

    Sent from my GT-P6200 using Tapatalk
     
    Shahrezan likes this.
  11. Shahrezan

    Shahrezan Committee Member
    Club Committee

    Joined:
    Sep 12, 2011
    Messages:
    2,406
    Likes Received:
    872
    Welcoming Michelin PSS...

    [​IMG]
    [​IMG]

    Thanks N8000

    [​IMG]
     
    unstopables_7 likes this.
  12. Shahrezan

    Shahrezan Committee Member
    Club Committee

    Joined:
    Sep 12, 2011
    Messages:
    2,406
    Likes Received:
    872
    Some minor brake upgrading.... Nak pakai Brembo mcm x sesuai dgn enjin jer....
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Change brake oil[​IMG]
     
    JFT63, UnoS and Shahrezan like this.
  13. SilverBullet

    SilverBullet Club Guest

    Joined:
    Feb 27, 2008
    Messages:
    1,538
    Likes Received:
    417
    nice ebc yellow stuff bro...right path to upgrade pads n rotors first..btw bile brake ade bunyi tak? especially pagi2 mase brake masih sejuk..
     
  14. Shahrezan

    Shahrezan Committee Member
    Club Committee

    Joined:
    Sep 12, 2011
    Messages:
    2,406
    Likes Received:
    872
    Thanks sifu.... bru psg td.... esok pg baru nak try. will update u bro
     
  15. Shahrezan

    Shahrezan Committee Member
    Club Committee

    Joined:
    Sep 12, 2011
    Messages:
    2,406
    Likes Received:
    872
    Replaced Aircond cooling coil & compressor

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Removed Old compressor
    [​IMG]
    [​IMG]

    2nd hand compressor

    [​IMG]

    Filled up aircond gas
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. Shahrezan

    Shahrezan Committee Member
    Club Committee

    Joined:
    Sep 12, 2011
    Messages:
    2,406
    Likes Received:
    872
    Minor powderfull project :rock:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    rocking in babe!!

    [​IMG]
    [​IMG]

    BVO Auto Mr Bernard in action !!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. Shahrezan

    Shahrezan Committee Member
    Club Committee

    Joined:
    Sep 12, 2011
    Messages:
    2,406
    Likes Received:
    872
    Resultnya..... tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
     
  18. gendong

    gendong Moderator
    Club Committee

    Joined:
    Feb 7, 2011
    Messages:
    3,248
    Likes Received:
    377
    Pehhhhh.......laju la keta ni........ Hapgred S-engine terus le boh.....
     
  19. unstopables_7

    unstopables_7 Official Member

    Joined:
    Jan 1, 2009
    Messages:
    823
    Likes Received:
    249
    walau dasyat ini keleta.. bro just one more thing left , u need 3 pedals bro!!
     
  20. Shahrezan

    Shahrezan Committee Member
    Club Committee

    Joined:
    Sep 12, 2011
    Messages:
    2,406
    Likes Received:
    872
    I wish I can afford it bro...
     

Share This Page